Werkwijze

Werkwijze

KENNISMAKING
Heb jij besloten niet langer te wachten en actie te ondernemen?
Dan maken we een afspraak voor een kennismakingsgesprek bij jou thuis.

Direct een afspraak maken

Ik kom dan een uurtje bij jou langs waarin jij mij vertelt waar je precies tegenaan loopt en waar je stress van hebt. We bespreken samen wat de beste plek en actie is om mee te beginnen.

WERKAFSPRAAK
Als je het ziet zitten, maken we een afspraak om daadwerkelijk aan de slag te gaan.
We plannen hiervoor 3 uur in, zodat we lekker slagen kunnen maken.
Dit kan natuurlijk altijd aangepast worden. De dag zelf neem ik wat organizing materialen mee die van pas kunnen komen.

VASTE PLEK
We ruimen jouw spullen zo op dat ze voor jou op een logische vaste plek terecht komen en jij bepaalt welke spullen je weg wilt doen. We kijken waar je de ruimte voor gebruikt en of hij soms logischer ingedeeld kan worden. Ditzelfde kunnen we met je kasten doen. Voorop staat dat jij bepaalt, jij moet er blij van worden.

VERVOLG
Na de eerste werkafspraak evalueren we hoe het ging en bepaal jij natuurlijk zelf hoe we verder gaan. Misschien heb jij aan 1 werkafspraak al voldoende om zelf verder te kunnen gaan. Misschien wil jij een volgende werkafspraak inplannen. Dat is uiteraard helemaal aan jou.

VRAGEN
Heb jij vragen over de mogelijkheden? Neem dan gerust contact op.

Direct contact opnemen

AAN DE SLAG
Ik popel in ieder geval al om met jou de mouwen op te stropen en een eind aan jouw chaos te maken. Let’s do it……

CORONA
Uiteraard houd ik me aan de richtlijnen van het RIVM als ik bij je thuis kom.

Copyright 2020 mijnopgeruimdleven | HousePower Design